Viering 25 jarig bestaan van de Club
-
- Site Admin
Viering 25 jarig bestaan van de Club
Beste mensen,
In 2010 bestaat Moto Morini Club Nederland 25 jaar.
Dat moet gevierd worden en wel op 15/16 mei aanstaande.
Noteer de data alvast in je agenda.
Op 15 mei vindt er onder andere een toertocht plaats vanuit Laag-Keppel/Gelderland en daarna een barbeque.
Op de 16e o.a. een bezoek aan de motorraces in Hengelo, prov. Gelderland.
Er is kampeergelegenheid op het circuit van Hengelo, prov. Gelderland.
Nader programma volgt.
In 2010 bestaat Moto Morini Club Nederland 25 jaar.
Dat moet gevierd worden en wel op 15/16 mei aanstaande.
Noteer de data alvast in je agenda.
Op 15 mei vindt er onder andere een toertocht plaats vanuit Laag-Keppel/Gelderland en daarna een barbeque.
Op de 16e o.a. een bezoek aan de motorraces in Hengelo, prov. Gelderland.
Er is kampeergelegenheid op het circuit van Hengelo, prov. Gelderland.
Nader programma volgt.
-
- Site Admin
-
- Site Admin
Goed zo, blij te horen dat het beter gaat met je handmantaray wrote:Vandaag met de duc op stap geweest (50 km)en met de koppeling ging het wel. Tis allemaal nog een beetje slapjes maar het komt wel in orde Heerlijk om na 4 maanden weer eens te rijden
Is tenslotte belangrijk bij het motorrijden
Ben vandaag weer eens met de motor naar mijn werk gereden. Dat was pas de 3e keer sinds medio december.
- mantaray
Morgen is het zover, mijn 75er en de Dart staan al te trappelen.
Ben eens benieuwd, 7 reply's en dan meestal nog van dezelfde mensen op een topic als "25 jaar Morini......" dat belooft wat.
Heb elders ook al een reactie gelezen al zou het om een besloten bijeenkomst gaan....
Hopelijk kennen de andere leden meer van Morini's dan computers
Ben eens benieuwd, 7 reply's en dan meestal nog van dezelfde mensen op een topic als "25 jaar Morini......" dat belooft wat.
Heb elders ook al een reactie gelezen al zou het om een besloten bijeenkomst gaan....
Hopelijk kennen de andere leden meer van Morini's dan computers
-
- Site Admin
-
- Site Admin
Ja, was idd erg leuk en zonder meer geslaagd!!mantaray wrote:Moe terug thuis, maar 't was de moeite
Geen 25 jaar meer wachten he lol
cu on the Italdays
(Jan bedankt!!)
Was ook laat thuis (en behoorlijk moe ). Onderweg nog bij TinTin gestopt om wat spullen op te halen.
Met de Valentini tank >400km gereden, zonder één tankstop!! Er zit nu waarschijnlijk nog zo'n 15 liter in
Volgende keer in België??
-
Zeker retegezellig, kan me niet herinneren dat er zoveel Morinies tegelijk op Hollandsche bodem (eigenlijk Gelderse) tesamen waren. 25 stuks +/-? Top!
Zondag nog naar behoorlijk spectaculaire races gekeken en uiteindelijk ook bekaf weer thuis zondagavond.
Hier wat foto's van Tommy: http://moto-morini.hyves.nl/
Zondag nog naar behoorlijk spectaculaire races gekeken en uiteindelijk ook bekaf weer thuis zondagavond.
Hier wat foto's van Tommy: http://moto-morini.hyves.nl/
-
Vanuit hier ook een bedankje richting bestuur en Jan in het bijzonder, voor het aanbieden van zijn 'warme' tent na een late aankomst op zaterdagavond. Zondag nog spectaculaire vertoningen mogen aanschouwen op het circuit, waar ik anders ook nooit zou komen.
EN: Wij hebben met drie morini's en 1 BSAtje met de plaatselijke parade mogen meerijden in Hengelo, dus ook daar hebben we met trots het merk gepromoot! Wel jammer dat we de mensen met het bordje "burn out' hebben moeten teleurstellen, wat dat zit er denk ik toch niet in met een 3 1/2 je
Groet Tom
EN: Wij hebben met drie morini's en 1 BSAtje met de plaatselijke parade mogen meerijden in Hengelo, dus ook daar hebben we met trots het merk gepromoot! Wel jammer dat we de mensen met het bordje "burn out' hebben moeten teleurstellen, wat dat zit er denk ik toch niet in met een 3 1/2 je
Groet Tom