zondag nacht terug gekomen van motorvakantie naar de Dolomieten, met 3 maten, Martijn, Melvin en Niels, ducati vs honda dus

Even een fotoverslagje, is niet echt in chronologische volgorde, maar iig een algemene indruk

We hebben echt super gereden daar, en zeker de 1e 4 dagen super goed rij weer gehad, 20 graden en droog, op t laatst wat regen, maar we mogen zeker niet klagen. Het huisje was dik voor mekaar, met aardige mensen!
Ook het eten was er geweldig, pizza's waar je u tegen zegt, super lekker, en geen dorst naderhand zoals van de doorsnee nederlandse pizza... Maar ook pasta's en lasagna, super!! Ik denk dat ik maar ga emigreren :+
mvg Ries
Voor vertrek, de duc's gebroederlijk op de ideale aanhanger van Kim, geremd en wel, ideaal daar bult af!

vw ervoor

Uitzicht vanuit het huisje

de 1e espresso onderweg..

Cappucino op de Passo Nigra

JAAA er moest ook weer gesleuteld worden, maar niet aan een duc, maar aan een HONDAAAA

voetsteunboutje los gerammeld, en werd gered door een dummy boutje van de tank van mijn 748...

Martijn en Melvin

Ikke

Martijn

Ook nog zelf gekookt 1 avond, kun je mooi druk mee zijn

Recept bedacht door honda rijder, niet echt haute cuisine dus :+ :+ :+ maar wel goed te eten hoor

Sluitertijd is net te kort _O- _O- _O-

bijna

ja!!