Opbouw van de 73 strada
- mantaray
Die zaten erop en zullen idd niet standaard zijn.
Bij gebrek aan andere blijven ze zitten, ik denk wel dat ze uit de tijd zijn.
Valt me net nog in dat ik er nog eentje in de kelder heb staan

Bij gebrek aan andere blijven ze zitten, ik denk wel dat ze uit de tijd zijn.
Valt me net nog in dat ik er nog eentje in de kelder heb staan

Last edited by mantaray on 25 Nov 2013, 09:35, edited 1 time in total.
- mantaray
Het is ook een hele vroege strada en die hebben dat.Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
Ik heb er nog niet mee gereden, maar het zal niet voor niets zijn dat ze later een rubber brug gezet hebben.
-
en ook nog de alu met plastic tussenschijfmantaray wrote:Het is ook een hele vroege strada en die hebben dat.Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
Ik heb er nog niet mee gereden, maar het zal niet voor niets zijn dat ze later een rubber brug gezet hebben.
(Ik heb even een foto van Ries geleend

"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"
-
- Site Admin
Zit zo ook op mijn vroege Strada uit 1973. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. Misschien enige puntje: aan de cilinderkop kant zit de wartel muur en muurvast.Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
-
als ie ooit los komt: papieren pakking ertussen, mooi op spanning zetten en dan met een draadje aan je kleppendeksel borgen... trilt ie nooit los en je kan hem zonder snijbrander weer los draaien350-v-twin wrote:Zit zo ook op mijn vroege Strada uit 1973. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. Misschien enige puntje: aan de cilinderkop kant zit de wartel muur en muurvast.Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?

"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"