Page 1 of 1

81er 3 1/2 op marktplaats

Posted: 29 Jul 2009, 11:42
by mantaray
ben even gaan kijken, maar heeft zo'n machine standaard Busso's erop ?

Posted: 29 Jul 2009, 12:02
by hombre
Nee hoor, volgens mij hebben ze standaard allemaal de Lafranconi's met de bekende naden. Busso's zijn vervangingsdempers. Het schijnt dat de standaardversie luidruchtiger is dan de Competizioneuitvoering! Ik vind ze persoonlijk een beetje lomp.

Posted: 29 Jul 2009, 12:53
by mantaray
dacht ik dus ook toen ik gisteren ging kijken naar die machine.

Hehe lomp :evil: :evil:

Ze hangen wel aan mijn vrouw's Morini he ;-)

Posted: 29 Jul 2009, 21:19
by hombre
mantaray wrote: Hehe lomp :evil: :evil:
Ze hangen wel aan mijn vrouw's Morini he ;-)
Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen! ;-)

Ik ben wel een fan van de Lafranconi Competizione. Die zwarte met dat knikje. Die zaten ooit op mijn eerste 3 1/2 (die ik helaas heb vernietigd bij een crash :-( )

Posted: 29 Jul 2009, 22:44
by mantaray
Ik heb er nu zo'n stompje van Valentini aan, maar met de bijgeleverde sproeier toch iets te vet denk ik.

Posted: 30 Jul 2009, 12:00
by hombre
Ik heb ook een soort Valentiniproject met een 2-1 erop. http://www.xs4all.nl/~hombre/plaatjes/v ... airing.JPG
Die schijnt van Tarozzi te zijn ben ik in Italië achtergekomen. Wat voor sproeiers gebruik jij nu? En is je blok verder nog getuned?

Ook op mijn 3 1/2 Strada (met kanguroblok) heb ik een 2-1 van NLM. Lekkere sound, maar heb eigenlijk geen idee of ik de sproeiers nog moet aanpassen.

Posted: 31 Jul 2009, 20:30
by mantaray
Oh is dat degene die al een hel tijd te koop stond in Nederland ?




een 125 zit erin
Maar de uitlaat wordt vrij vettig.
Niet getuned in de ware zin van het woord.
Alleen de voetpakking weggelaten en een haartje van de kop gehaald, dus iets meer compressie.
En toch ook de M- nokkenas gemonteerd.
Trekt nu wat beter op lage toeren.
Maar de dart doet het veeeeel beter
viewtopic.php?t=45

Posted: 01 Aug 2009, 01:08
by hombre
mantaray wrote:Oh is dat degene die al een hel tijd te koop stond in Nederland ?
Klopt. Niemand wil hem hebben dus hou ik hem lekker zelf. Eerst nog wat andere projecten afhandelen en dan komt deze aan de beurt. Er zit een Stradamotor in (ik heb even de cilinders er af gehad). Ik heb nog 122-sproeiers liggen dus ga 'ns wat experimenteren. Ik wil ook het plaatwerk op maat maken zoals een echte Valentini hoort te zijn.

Posted: 13 Sep 2009, 19:49
by Tom
Hallo Mantaray

Klopt het dat jij vanmorgen nog drie morini's verkocht via marktplaats? Twee daarvan zijn inmiddels verkocht? Want ik zie ze niet meer op marktplaats.

Posted: 14 Sep 2009, 13:52
by mantaray
Idd ik had daar enkele advertenties staan.
Aangezien de heren nu 25 € per ad vragen ben ik daar opgerot ;-)
Ze staan nu op kapaza.be

De 75 er gaat waarschijnlijk toch niet weg hoor tenzij €€€€€

Posted: 14 Sep 2009, 16:50
by 350-v-twin
mantaray wrote:De 75 er gaat waarschijnlijk toch niet weg hoor tenzij €€€€€

Héél verstandig. Kreeg vanmiddag een mailtje van een vriend in Italië. Vroege modellen kosten nu de hoofdprijs in Italië. Er is vaak over de vraagprijs niet te onderhandelen.

Conclusie: :arrow: wij lopen sterk achter bij deze ontwikkeling van hoge prijzen.

Posted: 15 Sep 2009, 07:45
by mantaray
Tja het is gewoon.... DE ultieme Morini.

Niet dat ik strada's, 500, excalibur's, kanguro's, camels, dart's etc geen volwaardige Morinis vind, maar als ik Morini hoor associeer ik dat met een vroege sport.
Maar goed dat zal wel persoonlijk zijn.
Huidige morini-beztters weten soms geeneens dat die bestaan hebben en denken dat de 9 1/2 de eerste is lol