81er 3 1/2 op marktplaats
- mantaray
81er 3 1/2 op marktplaats
ben even gaan kijken, maar heeft zo'n machine standaard Busso's erop ?
-
-
Ik heb ook een soort Valentiniproject met een 2-1 erop. http://www.xs4all.nl/~hombre/plaatjes/v ... airing.JPG
Die schijnt van Tarozzi te zijn ben ik in Italië achtergekomen. Wat voor sproeiers gebruik jij nu? En is je blok verder nog getuned?
Ook op mijn 3 1/2 Strada (met kanguroblok) heb ik een 2-1 van NLM. Lekkere sound, maar heb eigenlijk geen idee of ik de sproeiers nog moet aanpassen.
Die schijnt van Tarozzi te zijn ben ik in Italië achtergekomen. Wat voor sproeiers gebruik jij nu? En is je blok verder nog getuned?
Ook op mijn 3 1/2 Strada (met kanguroblok) heb ik een 2-1 van NLM. Lekkere sound, maar heb eigenlijk geen idee of ik de sproeiers nog moet aanpassen.
- mantaray
Oh is dat degene die al een hel tijd te koop stond in Nederland ?
een 125 zit erin
Maar de uitlaat wordt vrij vettig.
Niet getuned in de ware zin van het woord.
Alleen de voetpakking weggelaten en een haartje van de kop gehaald, dus iets meer compressie.
En toch ook de M- nokkenas gemonteerd.
Trekt nu wat beter op lage toeren.
Maar de dart doet het veeeeel beter
viewtopic.php?t=45
een 125 zit erin
Maar de uitlaat wordt vrij vettig.
Niet getuned in de ware zin van het woord.
Alleen de voetpakking weggelaten en een haartje van de kop gehaald, dus iets meer compressie.
En toch ook de M- nokkenas gemonteerd.
Trekt nu wat beter op lage toeren.
Maar de dart doet het veeeeel beter
viewtopic.php?t=45
-
Klopt. Niemand wil hem hebben dus hou ik hem lekker zelf. Eerst nog wat andere projecten afhandelen en dan komt deze aan de beurt. Er zit een Stradamotor in (ik heb even de cilinders er af gehad). Ik heb nog 122-sproeiers liggen dus ga 'ns wat experimenteren. Ik wil ook het plaatwerk op maat maken zoals een echte Valentini hoort te zijn.mantaray wrote:Oh is dat degene die al een hel tijd te koop stond in Nederland ?
-
- Site Admin
mantaray wrote:De 75 er gaat waarschijnlijk toch niet weg hoor tenzij €€€€€
Héél verstandig. Kreeg vanmiddag een mailtje van een vriend in Italië. Vroege modellen kosten nu de hoofdprijs in Italië. Er is vaak over de vraagprijs niet te onderhandelen.
Conclusie:

- mantaray
Tja het is gewoon.... DE ultieme Morini.
Niet dat ik strada's, 500, excalibur's, kanguro's, camels, dart's etc geen volwaardige Morinis vind, maar als ik Morini hoor associeer ik dat met een vroege sport.
Maar goed dat zal wel persoonlijk zijn.
Huidige morini-beztters weten soms geeneens dat die bestaan hebben en denken dat de 9 1/2 de eerste is lol
Niet dat ik strada's, 500, excalibur's, kanguro's, camels, dart's etc geen volwaardige Morinis vind, maar als ik Morini hoor associeer ik dat met een vroege sport.
Maar goed dat zal wel persoonlijk zijn.
Huidige morini-beztters weten soms geeneens dat die bestaan hebben en denken dat de 9 1/2 de eerste is lol