Ik dat geval geen bezwaar natuurlijk350-v-twin wrote:Nee, dat bedoel ik beslist niet! Ik heb het niet over het terugbouwen naar een vroeger model, maar in het algemeen over Borrani's. Werden er op Ebay krankzinnige prijzen voor betaald, nu zijn ze als vervanging weer betaalbaar, of ook bij eigenbouw, etc.mantaray wrote:
Sorry Tony dat kan niet
Ik weet nog dat de voorzijde van de motor van een clublid plat werd gereden bij een aanrijding. Noodgedwongen moest hij een Akront velg aanschaffen (ook prima), nu zou hij gewoon weer een Borrani kunnen monteren.
Borrani
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
-
- Posts: 658
- Joined: 20 Sep 2009, 09:05
- Location: NL
Staat ook zo in de originele papieren...

dat is dus deze

maar hier op de site

klopt dat A3 prefix wel in de andere tabel? Was een A3 Sport niet voor de Italiaanse markt en alle export Sportjes zijn met A1 uitgerust? En hebben ze dat pas in '83 gelijk getrokken toen de K1 uitkwam?

dat is dus deze

maar hier op de site

klopt dat A3 prefix wel in de andere tabel? Was een A3 Sport niet voor de Italiaanse markt en alle export Sportjes zijn met A1 uitgerust? En hebben ze dat pas in '83 gelijk getrokken toen de K1 uitkwam?
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"